Återställande av försäkringskador

Såhär ser vår process ut

Innan vi startar igång med arbetet hemma hos er så vill vi alltid ha ett skrifligt avtal om vad som ingår i vårt åtagande och vad det kommer att kosta dig som beställare av arbetet.

Om du vill ha återställt likt befintligt så är vår målsättning att du har en offert inom 3-4 dagar från det att skadan blivit ersättningsbar.

Så här ser vår process ut

När är överens om kostnaderna så upprättas en tidsplan och projektbeskrivning. Denna projektbeskrivning innehåller vad som skall åtgärdas i er fastighet och den innehåller också kontaktuppgifter till de entreprenörer som är inblandade i projektet.

Projektbeskrivnngen skickas till dig som beställare samt till de inblandade entreprenörerna.

Vanligtvis kan vi starta en reparation inom ett par veckor efter att en offert har godkänts. Det är vår standardtidsram för att påbörja arbetet efter att alla detaljer har blivit överenskomna.

Denna tidsram möjliggör för oss att säkerställa en effektiv och noggrann utförande av reparationen

Ibland frångås processen med offert och tidplan och det är vid akuta skador. Då vill vi komma igång snabbt och den främsta anledningen är att en snabb insats kan minimera följdskador. Detta sker i samråd med ert försäkringsbolag.

Kontor: Hammerö, Kungsbacka

Telefon 0761-402300

Email:Katarina@sweaab.se

Hemsida: www.sweaab.se

Kontor: Hammerö, Kungsbacka

Telefon 0761 - 40 23 00

Email:katarina@sweaab.se

Hemsida: www.sweaab.se


Org nr - 556655-9471

Hemsida av Lilas.se